Kampaň pomohla získat turisty zpět do Českého Švýcarska


Porota Velké ceny cestovního ruchu ocenila kampaň „Chybí nám tu lidi“ jako nejinovativnější marketingovou komunikaci roku. Dokazuje to první místo v soutěži Velká cena cestovního ruchu v kategorii Inovativní marketingová komunikace roku 2022. Kampaň pomohla zmírnit dopady požáru na turismus a přilákat návštěvníky zpět do regionu.

Cílem kampaně, která běžela v on-line prostoru, tištěných médiích a na billboardech po celé České republice, bylo inspirovat dosud nerozhodnuté Čechy, aby strávili loňské babí léto a podzimní dovolenou v Českém Švýcarsku, zlepšit mediální obraz regionu a ukázat, že České Švýcarsko je stále atraktivní a bezpečné. „Ukázali jsme schopnost destinačního managementu rychle a efektivně dopomoci návratu turistů do lokality, kterou v červenci 2022 zachvátil dosud největší požár v zemi,“ řekl Miroslav Kokta, marketingový manažer obecně prospěšné společnosti České Švýcarsko a autor kampaně.

Velká cena cestovního ruchu byla vyhlášena již pošestnácté. Jde o ocenění nejvýznamnějších počinů na poli turismu v České republice – letos porota vybírala z rekordního počtu 60 projektů.